Monday 30 January 2012

Sakit hati Gile Bangang !

Assalamualaikum..
Harini first day school , setelah bercuti selama seminggu sebab Gong Xi Fa Cai , I've story ..citer pasal kat sekolah jep .. semuanya kat sekolah . sekolah , sekolah , and sekolah  ..nak taw citer pea??nak taw apa yg terjadi kat sekolah?? hermm .. k, i'll tell you ..setiap isnin klas qila (4sc2) and klas 4sc1 ada pj *selagi jadual tak berubah* .. and then , harini kitorang wat ujian S.E.G.A.K. *ok, pelik kan nama ujian tuh? aku taw. huhuh* ..erm ... harinih baru timbang berat and ukur KETINGGIAN .. huh! part yang paling qila tak suka dalam ujian tuh -,- .. yang lain, maybe buat dua minggu dari sekarang .. cuz, minggu depan just duduk dlam klas and do 'pembentangan' .. bende yang paling qila tak suka nak buat disebabkan suara aku yang ada emas nih .. huh!*Kfine, aku banyak mengeluh kali nih* cikgu dah kata kami akan selang seli antara pj and belaja..erm .., balik kpd ape yang qila nak citer untuk hari nih kay ..em, tadi tgh kitorang sebok2 nak buat ujian S.E.G.A.K , guru klas qila masa Form3 'Cikgu H********' with anak murid pj klas RK and RKA mai kat kitorang *taktaw plak dy ajar pj and sama hari ngn aku pj plak tuh!!!* .. dyorang nak buat ujian tuh jugak , tapi sori ar dah terlambat :P kitorang yang dah dapat dulu drpda korang ... PADAN MUKA ! herm ...kitorang test je lah tanpa menghiraukan mereka .. sampai turn 'kawan' and qila nak timbang n ukur KETINGGIAN , tergedik-gedik cikgu uh datang dekat and nak tengok .. huh! *menyampah* huk, pas 'kawan' qila merangkap murid kesayangan cikgu uh dah test , qila lak naik atas penimbang .. hm .. berat qila 44kg jew pongg *macam lah berat sangat, ada lagi ah yang lebih berat dpda aku, s_____* .. then , cikgu tuh cakap "beratnye kamu qila" .. aku hanya membatu kan diri .. dalam hati aku, Allah je yang taw betapa sakitnya hati aku..gile aku tak bengang? bengang kot ! kalau yer pon nak cakap cam tuh, jangan ah depan kengkawan aku semua .. huh! kau ingat aku tadak perasaan malu macam hang ka !!! *sumpah gile aku tgh bengang* grrrrrr ! taw ah anak murid kesayangan dy tuh lebih RINGAN *beza 4kg ja pongg la s_____* daripada akuh .. hmm .. Sorry to say I HATE YOU walaupon kau penah jadi guru kelas aku ..
WALAUPUN SEBEGITU,,,
hati qila tak marah lama2 .. qila taw kalau marah , setan suka kan??? Alhamdulillah .. lepas pj tuh , naik klas, minum air sume2.. kemarahan qila beransur lega .. naseb bek , lepas pj , subjek Biology cikgu tadak ..haha :D yess !boley wat homework yang tertangguh selama seminggu becuti .. lalalala ~  
TAMBAHAN PULA,,,
kemarahan qila lebih beransur setelah Ejad Swissroll *swizzle* menyapa qila :) tdi time biology cikgu tak msok .. so , mengambil kputusan ntuk brjumpa cikgu .. dalam on the way nak g jumpa Cikgu Ain , ntuk bertanyakan beberapa soalan subjek Kimia , dan ditemani oleh MAKCIK *name yg telah melekat dari tingkatan berapa tah, aku lupa ..haha* iaitu, shafiqah shahira *ayat memang sanad ta ley blahh* kuangg3 :D  terserempak ngn Ejad, dy otw *ontheway* , otr *ontheroad* , nak g bilik Fizik .. tadak angin , tadak ribut , tetibew , tegur orang.. huh.. pew jadi ngn aku??? pea lagi terkejut berok ah .. tetibe jew mamat tuh .. sumpah , time tuh qila rasa macam darah meyirap ke seluruh anggota bdan aku .. and kat dalam klas, rasa pnas jea muka aku.. huhuhuk .. sumpa , malu -,- grrrr........ hmm.. ok ah , maghrib masok sudah .. solat lah anda sebelum anda disolatkan *takot2! haha*.. assalamualaikum.......

No comments:

Post a Comment