Wednesday 25 January 2012

Who's that ???

Ok , saya disini ingin membuat satu pengakuan bahawasanya budak nih *comel* macam DOMO *hahaha* :D 

Errrr errrr errrr *i'm speechless now*
Yokk ! Report cikgu ! bawak fon g sekolah :P
Buuuuuudak DOMO beraksi  di hadapan mirror . Ok, shemart rambut dy *hihihi ^^ *
Budak pandai baca buku . eh2' buku komik ??haha :D
Kat ner nih?? Guess ! *tamao guess pongg*

Haloo , heiy there ! Guess ! Who's that?? *not my bf,aku tak hengen pongg ada bf mcm budak domo nih :P* haahaa .Kay , name budak *sebenarnyer aku yang budak ,tapi sukesuki hati aku ah nak panggil dy ape un kan .do i  care ???wekkkk!* nih err err err tah ? haha :D err ,*mengedik* sori .. hukhuk , name fb dy Ejad Swisroll .. eh' SILAP , Ejad Swizzle ..haha :p *just shut up qila -,-name penuh dy NUR MUHAMMAD EZZAD BIN TARMIZI *kalau tak silap aku lah ,tah dari mana aku dapat taw nama dy aku pongg taktaw* huhuk, eh' nape perlu aku post pasal dy ni hah ??? aku minat dy ka?? *jangan harap* huk , perlu sangat2 post.. sebab?? aku nak gtaw yang dy nih mengada gila *okeh, nih aku tipu* huu.. actually, aku suke sangat kat dy ! sangatsangat and sangat gila *puihhh* .. hahahaha aku suka muka dy ja kay ,how about perangai dy???? *jujur aku cakap TAK, TAK and TAK berape nak like* huhuuuuu ..:P Copp! *mukaddimah punya ah panjang melebaq2* bila kau nak stat cite ni hah qila!!!
Fine,fine aku nak cite skrg la nih . sabo2! huhu ,dy nih aku tgk serupa, sebijik ,sebulat, segi tiga and segala *se* lahh kan , mcm *ex abg angkat* aku . Nak tgk sape *ex abg angkat* aku ??? mcam biasa *scrooll ke bawah , TQ :)*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nih lah *ex abg angkat* aku . nama dy err err err  BIARLAH RAHSIA :)
Peace yoww !

So , amacam?? sma ark?? bagi mata korang mungkin tak ah, tapi bagi mata aku , siyez aku habaq kat hang nak dekat kot..ce tgk betoi2 ..*kalau tak agree sudah !* hmm .. umur sama, muka *hampir* sama , and kalau tak silap aku bulan dyorang lahir pon sama kot , hukhuk .. tu jew nak cite, heh B) 

Btw, ntuk information readers , aku upload picture si *budak DOMO* tuh banyak tak bermaksud , tak bermakna and tak bererti aku *like* kat dy k .. Jgan salah anggap plak .. :)
Oke lah, bubbye .. mmuahhxxss *blah je ah, tak payah tegedik2 sgt nak 'mmuahxxss' 'mmuahxxss' tuh.bluekkk!* huh -,- *sebok*  
take care........

No comments:

Post a Comment